[L ♥ I ♥ F ♥ E ]

"its NOT about caring what other PEOPLE think:
its about LEARNING to LOVE what you have."

Saturday, August 6, 2011

begitu kasihku padamu


dalam mersakan cinta.
kadangkala ia membahagiakan.
kadangkala ia menyakitkan.

ingin dicintai, apabila mencintai
ingin diriku lari dari mu, tetapi hatiku pula ingin dekat denganmu.

bertentang mata denganmu membuat diri ku asyik.
berbicara denganmu membuatku selau ingin bersua.

dan
apabila aku mencintai seseorang,
kau lah yang ku cintai.
apabila aku merindui seseorang,
kau lah yang ku rindui.
apabila aku membenci seseorang,
kau lah yang ku benci.

hatiku yang satu ini milikmu.
kan ku simpan ia untukmu.
sentiasa bertakhta di hatiku.



p/s: puisi ni saje2 je taw. dah lama tak jiwang. ehee. u-know-who. jangan risau. saya sedang berusaha delete awak. dan awak telah hilang sedikit demi sedikit dari bayangan saya. tawar hati, tawar cinta, tawar perasaan.

No comments:

Post a Comment