[L ♥ I ♥ F ♥ E ]

"its NOT about caring what other PEOPLE think:
its about LEARNING to LOVE what you have."

Monday, October 3, 2011

kau dengan dia kenapa.?

salam

semalam....

"nak tanya sikit boleh.? kau dengan dia kenapa.? da tak kawan lagi ke.?" 

"kenapa.? dia ada kate apa2 ke kat kau.?"

"tak, dia ade kol aku, ceria semacam suaranye, aku tanye kenapa? rupenya tengah bahagia. ingat kn dengan kau"

"so, aku tak kawan dgn dia pun takpe la kan.? dia da berpunya" :)

"kalau kau nak taw, dia terima budak tu sebab kau jauhkan diri dari dia"

"yekew, aku tengok mase aku mula2 kawan dgn dia lagi, dia da ngan budak tu, selalu je aku tengok kat wall (FB) dia share lagu cintan kt budak tu"

"tak, dia da mula suke kat kau, tp kau la yang taknak layan dia, jauhkan diri dari dia. dia mesej kol sume kau tak balas.? kau kenapa.? pelik aku dgn kau ni"

diam, tak taw nak kate pe. akhirnya....

"hurm, entah la. aku tak suke bila dia ...... susa nak jelaskan. mmg salah aku. aku yg sengaja jauhkan diri. bkn dgn dia je, dgn laki lain pun aku jauhkan diri jgk. aku nak sendiri2 kot. aku ni kan pelik"

-.-''

arini....

aku rasa mcm ade sesuatu yg aku tak habis kan. sehari suntuk aku pikir. kalau semalam tu akan kembali lagi. aku nak cakap....

"aku nakk berkawan dengan dia. KAWAN JE.  tp bila aku dapat rasa dia da mula suka atau anggap aku mcm lebih dr seorang KAWAN, secara automatiknya aku menjauh. bkn dgn dia je dgn org len pun sama aku cmtu."

"kenapa aku mcm tu.? sebab, aku tak nak main2 kan perasaan dia. dari aku melayan dan sampai mase nye aku tetap tak boleh anggap dia lebih dari kawan lebih baik awal2 lagi aku berundur. hati aku belum terbuka, dan aku takut kalau aku tetap layan, mcm memberi harapan pulak."

"silapnya aku, aku tak reti menolak dengan baik && buat keputusan jauh kan diri. hurm, aku tetap di salah anggap kan.?? jauhkan diri dgn tiba2 tanpa sebab umpama memainkan perasaan org, pdhal tu yg cuba aku elakkan. aku taw rase bila di permainkan, dan aku tak nak org lain jgk rase."

tak pe la. semalam da terlepas. arini aku jelaskan. hrp esok kawan ku bace coretan ni. klu esok masih tak tahu ttg ini, ari2 mendatang dia masih berpeluang. :))

terimass......



No comments:

Post a Comment