[L ♥ I ♥ F ♥ E ]

"its NOT about caring what other PEOPLE think:
its about LEARNING to LOVE what you have."

Sunday, July 10, 2011

batuk ohh batuk.


skg ni aku diserang batuk. aku rase teruk jugak la. hampir lebih sbulan penyakit ni menyerang. bile malam je makin menjadi2. sampai kadang aku xbole nk tidur. tidur2 ayam je dapat. :) 

macam2 pantang aku ikut, xminum ais, minum air suam slu, smpai nk tidur pm kne ade air sebotol kt seblah aku. tak tahan kadang2, tp nak wt camne. klu da nak kene tu. kene jugak. kan.

aku pun da melarang diri aku sendiri dari memakan buah2an yang ade kt skeliling rumah tu. lagi2 skg tengah musim durian ngan rambutan. buah2 tu kan bole wat deman klu mkn banyak2, so, aku tahan je la nafsu nk makan buah2 tu semua. nk baik punye pasal. perghh, sabar je la. 

ubat.? da makan da. tak cukup sebotol. tp ubat minum la. yg cap ibu && anak tuh. :)

check doktor.? nnt, dlm mase terdekat ni aku pergi la. umi aku pn da risau. asik tanye je pasal batuk nih. tp aku kate tak pe. boleh baikk. 

sebenarnye dlm aty aku risau jugak, da lame sgtt kot aku batuk2 nih. takut ade penyakit len je. mintak2 jauhkan la. 

DOAKAN AKU CEPAT SEMBUH.

No comments:

Post a Comment