[L ♥ I ♥ F ♥ E ]

"its NOT about caring what other PEOPLE think:
its about LEARNING to LOVE what you have."

Thursday, July 14, 2011

MAZUR BAND. aku peminat mu. :)


kalau nak dengar lagu kepada lirik kat bawah ni. sila lah singgah sini MAZUR BAND. da lama aku ikut band ni. sejak zaman myspace. layannnn. rockmantic. :DD

MIMPI by MAZUR BAND
riang, hatiku gembira. mengingat kenangan, masa lepas kita.
hidup ibarat pepohon ditiup sang angin menemani kita.

namun masih ku teriak, dari mimpi yang tak sudah.
hati ku masih merindukan mu, ke mana mimpi ku, menghilang.

kini baru ku sedari, kau telah lama pergi,
tinggal ku sendiri, hatiku lama bersedih, 
datang la mimpimu, menemani aku.

datanglah dirimu, datanglah ke mimpi ku. 
datanglaa. ohh dirimu.


TINGGAL AKU by MAZUR BAND

terasa indah bila, kau dan aku.
duduk termangu melihat kau tersenyum.
jika kau hadir dalam lena ku.
belai manjamu, menggoda sukma ku.
namun kusedari semuanya fantasi 
kau dan aku tak mungkin bersatu.
dengarlah ohh kasih
tak akan bersemi stiap lelah panji cinta hati ini.
pergilah ohh kasih
janganlah kembali sesungguhnya nanti kau akan mengerti

:) tak pe ke amik gambar mereka.?? 



2 comments:

  1. tq sbb support Mazur..its ok..just amek je pic tu..no probz..(from amir mazur)

    ReplyDelete