[L ♥ I ♥ F ♥ E ]

"its NOT about caring what other PEOPLE think:
its about LEARNING to LOVE what you have."

Monday, July 11, 2011

SKDHB BATCH 1997-2002



salam. hey kawan2. :) 
entri kali ni khas untuk kawan2 sekolah rendah ku yg tercinta. SEK. KEB. DATUK HAJI BAGINDAbila cerita pasal mereka, sgt2 teruja aku rasa. nak taw knp.?? kebanyakan dari mereka telah ku jumpa dalam MUKABUKU. facebook la. HUHU. msti korg cakap. alaa, baru jumpa dlm FB da teruja bagai. Biar la. Skurang2 nya jumpa, nk tunggu jumpa face to face amik mase la. kene rancang betul2 taw.

sebenarnye, aku telah menubuhkan group semata2 utk bertemu mereka kembali. alhamdulillah, ramai yg beri respon positif && gembira bila group ni di tubuhkan dlm FB. 

tujuan utama aku wat group ni pn nk menghimpun kembali, kawan2 aku yang da lame sangat tak jumpe, ade tu abis sekolah mase darjah ENAM, smpai skg terus da tak tahu cerita. cuba bayangkan, last jumpa umur 12 tahun. skg ni da 21 tahun. HAHA, lame tak lame.? mesti banyak cerita nak kongsi kan.??

even ada mmber SKDHB dlm friendlist FB aku, kami jarang sgt bertegur sapa. langsung tak bertegur sapa pun ada. mungkin masing2 segan & da tak cam wajah. :)

mcm biase la, mula2 tu aku tak pasti same ade nk wat ke tak group ni.? takut tak ada sambutan. tp aku tanye jugak sowg mmbe mase sekolah rendah ni. HANA namenye. aku tanye, sekolah rendah kite ade wat group tak.? *yewlaa, mane tahu dah ade cuma aku tak dijemput masuk ke.? malu je nanti. pastu, si HANA ni balas."tak ada aku rasa, kenapa kau nak buat ke.? buat lah, aku on je." aku pun ape lagi kate la. "aku rase macam nak wat.: then beberapa minit lepas tu, aku pn wat la. klik sane, klik sini. tertubuh la 1 group yg di beri nama  SKDHB BATCH 1997-2002 didalam laman FACEBOOK. ehee. 

sekarang ni kalau korang nak taw, macam2 happening giler dalam group tuh. kelakar pn ade aku tengok. masing2 tak sombong, boleh bergurau senda. semua kelas tak kira MUSYTARI, MARIKH, && NEPTUNE adelah terbaikk. bahagia && bertuah je rase. syukur. masing2 bertemu jua. harap bukan mase mula2 je happening, tp mase2 akan datang jugakk!~

ohh amal

2 comments: